Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Δήλωση του νική των δημοτικών εκλογών κ. Ευάγγελου Πολύζου μετά την ανακοίνωση των τελικών αποτελεσμάτων

 "Η νίκη που πετύχαμε ως συνδυασμός ανήκει στους αγνούς και ανιδιοτελείς συμπολίτες μου της Βόρειας Πιερίας.
Είναι νίκη αγάπης και συμφιλίωσης. Είναι νίκη των απλών ανθρώπων. Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους συνεργάτες μου που έχω στον συνδυασμό, ανεξάρτητα από την κομματική τους τοποθέτηση. Ευχαριστώ όλους τους συμπολίτες μουαπό την Βόρεια Πιερία.
Οι εκλογές τελείωσαν και εκείνο που πρωτεύει είναι τα προβλήματα του νέου μας Δήμου. Όσο για εκείνους που πίστευαν ότι μπορούσαν να αλλοιώσουν το φρόνημα των ανθρώπων της Βόρειας Πιερίας γελάστηκαν και τους πληροφορώ ότι είναι η έκτη συνεχόμενη νίκη μου. Ας δικιμάσουν και αυτοί και αν μπορούν να το κατορθώσουν αυτό. Ας μείνουν με το μίσος το οποίο εκδήλωσαν. Εγώ δεν τους κρατώ κακία."

1 σχόλιο: